Sık geçen başlıklar

kredi kartı borcunun tamamını ödemek 4

ekşi'de gör
param varsa harcarım mantığı nedir aga, finansal durumunu yönetemiyorsan senin zaten kart kullanman hüsranla bitecektir. yanımda taşıdığım en yüksek para birimi 50-tl onu da otopark vs için alırım. onun haricinde tüm harcamamı kart ile yaparım. 10 yılı aşkındır kart kullanıyorum, gayet memnunum varlığından.

not; buradakiler gibi de 30k maaş almıyorum.
devamlı yaptığım şey. bankadaki müşteri temsilcimin itiraf ettiği gibi bankanın sevmediği müşteri grubunu oluşturur.
bankaların kar etmediği hatta zarar ettiği müşterilerdir. özellikle de kredi kartı aidatı ödemeyip üstüne bol bol puan kazanıyorlarsa.