param varsa harcarım mantığı nedir aga, finansal durumunu yönetemiyorsan senin zaten kart kullanman hüsranla bitecektir. yanımda taşıdığım en yüksek para birimi 50-tl onu da otopark vs için alırım. onun haricinde tüm harcamamı kart ile yaparım. 10 yılı aşkındır kart kullanıyorum, gayet memnunum varlığından.
not; buradakiler gibi de 30k maaş almıyorum.
06.09.2022 · 30. sıra
diedora fentezileri
05.09.2022 14:10