Sık geçen başlıklar

koronavirüs nedeniyle evden çalıştıran şirketler 1

ekşi'de gör
inşaat sektöründe çalışan birisi olarak kesinlikle şu mantık var , " aman parama birşey olmasın eleman en fazla geberip gider yenisini alırız " tam bu mantık var, paranız içinde boğulursunuz inşallah...