yine bir tık alma çabası içeren yalan haber. sazanlar yine atlayıp "aaa rezalet" diye gelir birazdan.
adam yasak dememiş faz 3 bitmediği için onay almadı şimdilik acil kullanım onayı aldı demiş. ona bakarsan türkiye'de de şu anda bütün aşılar yasak(!). bu salak salak manşetlerden artık vazgeçin. "aşı oldu öldü" diye manşet atıyorlar. sanki aşı ölümsüzlük veriyormuş gibi.
31.12.2020 · 33. sıra
gearbox ag
30.12.2020 16:02 ~ 16:06