1. misyonerlik tamamen yasaldır. zehirleme de değildir. sabahtan akşama kadar bir dinsiz olarak, müslüman vaazlarını dinlemek zorunda kalıyorum. bana seçenek bile sunulmuyor. asıl zehirleme budur.
2. başlığı açan arkadaştan o kadar çok iğrendim ki, anlatılmaz yani. en nefret ettiğim tüm kişilik tipleri bir insanda buluşmuş gibi.
esas anlamadığım nokta bunları yazarken nasıl hiç utanmamış. yani neden ' utanç duyulacak eylemler nelerdir ' sorusunun cevabı ikimiz için bu kadar farklı, anlayamıyorum malesef.
eksini verdim. güle güle kullan.
26.01.2018 · 31. sıra
symbrom
25.01.2018 00:08