ne biçim ülke anasını satayım ya.
bu ülkenin içişleri bakanı ne yapıyor? belediye seçimlerine mi hazırlanıyor? bu rezillik nedir ya gotham cityde miyiz biri bir şey yapsın artık ya.
akpli seçmen yüzünden ne canlar gitti şu memlekette umarım mutlulardır. eserleriyle gurur duyuyordur ezanlar dinmedi. ama selalar ezandan neredeyse daha fazla okunmaya başladı. bu gurur hepinizin.
06.02.2024 · 36. sıra
le le le makine
05.02.2024 13:47