Sık geçen başlıklar

konuşacak hiç kimsesi olmayan insan 2

ekşi'de gör
kendi kendime konuşuyorum. kendimi anlayabiliyorum, makul ve mantıklı cevaplar veriyorum, üzülme diyorum, geçer diyorum. bazen anlaşamıyorum ama geçiyor, 10 dakika sonra hiç bir şey olmamış gibi konuşuyoruz. şimdi de niye buraya yazıyorsun diyor. sanane lan!