konsere gitmek bence mantıksız değil ama düşününce konser bir garip.
üç beş insan +x yönüne bakıp önceden belirlenmiş bazı sözleri ritmik olarak tekrarlıyor, bu sırada çok daha kalabalık olan bir grup -x yönüne bakarak o insanları izliyor dinliyor falan.
bir çeşit ayin gibi.
17.08.2017 · 37. sıra
yedinci element
16.08.2017 09:28