Sık geçen başlıklar

konfor ilerlemenin düşmanıdır 2

ekşi'de gör
boktan kişisel gelişimcilerin kıçlarından uydurdukları bir züğürt tesellisi, nereye düşmanıdır, ancak konfor içinde insan kafası rahatken yeni bir şeyler deneyip öğrenebiliyor, öteki türlü hayata tutunmak için savaş, fatura ödemek için savaş, kredi ödemek için savaş, mobbingle uğraş, haksızlıkla uğraş, sinir stress acı , yokluk çaresizlik nereye ilerliyorsun!
şimdi nörobilimciler de öyle diyor diyen olmasın kalp kırarım.
zaten konfor ilerlemiş olmanın bir getirisidir. ilerlemediğiniz zaman o yaşadığınız şey konfor değil teselliden ibaret, söyleyeyim.