Sık geçen başlıklar

kombiden sıcak su gelene kadar israf olan su 2

ekşi'de gör
her bir damla su önemli lakin bireysel tüketim endüstriyel tüketimin çok çok altında. o yüzden dünyaları da tasarruf etseniz hatta hep birlikte tasarruf etsek bireysel çabaların anlamı neredeyse yok. %70-%30 gibi bir oran mevcut bireyselle endüstri arasında. o yüzden çok da açıkçası takılmıyorum ben. bu konular toplumsal bilinçlenmeyle değil devlet politikasıyla çözülür. devletin de pek tıngırında değil.

(toplumsal bilinçlenme önemsiz demedim. onu not olarak düşelim.)