Sık geçen başlıklar

kolonya kültürünün sona ermesi 1

ekşi'de gör
ben de sona erdi sanıyordum ancak geçen gün hastaneden çıkınca hemen yanındaki eczaneden reçetedeki ilaçları alayım diye girdiğimde eczacı amcanın ben girer girmez kolonya uzatması, benim ardımdan giren tüm müşterilere bunu yapması, istemeyenlere de "emin misiniz bakın hastaneden çıktınız" demesi, kolonya dökmekten ilacımı 7 dakikada verebilmesi üzerine sona ermediğini anladım.