Sık geçen başlıklar

kolay gelsin denilince kasiyerin bir şey dememesi 1

ekşi'de gör
çalışırken gördüğüm tüm insanlara mutlaka kolay gelsin derim. her ne kadar dönüş olmadığında kalbim bi küçük çıt etse de, karşılık bekleyerek yapmadığımdan bu durumu çok da kafaya takmam. o esnada kafasından neler geçiyor bilemediğimiz için kimseyi tek anıyla yargılamamak lazım diye düşünüyorum.