damak zevki olmayan, sonradan görme luzır bir kekodur. taocudur, dombilidir.
halbuki en güzeli sek içmektir. minik bir buz parçası da kullanılabilir. tadını çıkartmak için;
şöyle burnunu bardağa yaklaştırıp burnundan ciğerlerine nüfus eden o kıpır kıpır enerjiyi hissettikten sonra minik bir yudum alıp ağızda ufak bir gezintiye çıkartmak lazım bu mereti. bütün damak o yakıcı ve yoğun aramayı tattiktan sonra boğazdan aşağıya usulca süzülmesine izin vermek gerekir.
öyle kaçamak veya içmek için içilecek bir şey değildir kola. bunu görkemli bir şölene dönüştürmek alınan keyifi artıracaktır. viski ile çar çur etmeyin şu nimeti. ve unutmayın ki kola, keyif işidir. le colayla kristal colayla falan olmaz bu iş. ya içmeyin ya da efendicene coca colanızı, olmadı pepsinizi alın. kendinizi şımartın.
08.09.2019 · 37. sıra
fascist genesis
07.09.2019 15:22