ben, önce web tasarım şirketi kurup, sonra tasarım kursunda öğrenmeye gelen adam gördüm.
soruyordum; ''abi iş geliyor mu?'' diye, ''arada geliyor'' diyordu. ''e nasıl yapıyorsun?'' diyordum, ''kurs bitince yapacağız inşallah'' diyordu. sonra battı o abi...
23.11.2016 · 32. sıra
proleterkral
19:44 ~ 19:45