kadın kocası ve oğlundan kaçmak için küçücük balkona sığınmış orada bile kurtulamamış. şimdi bu kadın nasıl şikayetçi olsun? kadının gidecek yeri yok, arkasında duran sahip çıkan birileri yok. bu yüzden şikayetçi değilim demek zorunda kalıyor.
Sık geçen başlıklar
kocası ve oğlundan dayak yiyen kadın 2
ekşi'de görhttps://www.instagram.com/…se/?igshid=1qfkog1a9sbjq
https://twitter.com/…tatus/1391360059528069121?s=19
eşi tarafından, oğlu tarafından, üstelik anneler gününde, dayak yiyen bir kadın. bir anne. çaresizlik o kadar kötü bir durum ki, o çaresizlik ne olursa olsun susturuyor insanı. şikayetçi bile olmamış kadın.
çevrende annelerine çiçek alan gençler görüyorsun. instagram'da facebook'da kutlama mesajlarını, fotoğraflarını görüyorsun. aynı gün senin oğlun gelip seni yumrukluyor. ne büyük acıdır, ne büyük hayal kırıklığıdır kim bilir...
o yumrukları atan evlat, umarım bir gün iki katın cüssene sahip bir adam karşısında, bu kadar çaresiz kalırsın!
edit: bence böyle durumlarda 'şikayetçi olma' mevzusu geçerli olmamalı. polis zorla işlem yapmalı böyle dangalaklar hakkında.
birisi de "şikayetçi olmamış. böyle kadınları görünce dokunmayın şikayetçi olsaymış" benzeri bir cümle kurmuş. siz galiba bu ülkede kadınların nasıl sindirildiğini, hayatlarının nasıl ellerinden alındığını, 4 duvar arasında ne gibi psikolojik ve fiziki şiddete maruz kaldıklarını bilmiyorsunuz? o an şikayetçi olsa belki ertesi gün öldürülecek? sen hiç böyle bir korkuyla günlerini geçirdin mi delikanlı?
https://twitter.com/…tatus/1391360059528069121?s=19
eşi tarafından, oğlu tarafından, üstelik anneler gününde, dayak yiyen bir kadın. bir anne. çaresizlik o kadar kötü bir durum ki, o çaresizlik ne olursa olsun susturuyor insanı. şikayetçi bile olmamış kadın.
çevrende annelerine çiçek alan gençler görüyorsun. instagram'da facebook'da kutlama mesajlarını, fotoğraflarını görüyorsun. aynı gün senin oğlun gelip seni yumrukluyor. ne büyük acıdır, ne büyük hayal kırıklığıdır kim bilir...
o yumrukları atan evlat, umarım bir gün iki katın cüssene sahip bir adam karşısında, bu kadar çaresiz kalırsın!
edit: bence böyle durumlarda 'şikayetçi olma' mevzusu geçerli olmamalı. polis zorla işlem yapmalı böyle dangalaklar hakkında.
birisi de "şikayetçi olmamış. böyle kadınları görünce dokunmayın şikayetçi olsaymış" benzeri bir cümle kurmuş. siz galiba bu ülkede kadınların nasıl sindirildiğini, hayatlarının nasıl ellerinden alındığını, 4 duvar arasında ne gibi psikolojik ve fiziki şiddete maruz kaldıklarını bilmiyorsunuz? o an şikayetçi olsa belki ertesi gün öldürülecek? sen hiç böyle bir korkuyla günlerini geçirdin mi delikanlı?