haklı kadın valla. dilberay' a aşkım mı denir amk. koçum benim denir. aslanım denir. hadi hiç birini demedin en kötü nörüyon garı denir.
kadına baksana arkadaş.
kavgam olsa ilk çağıracağım kişi olur yemin ederim.
19.06.2015 · 32. sıra
hartnettugce
18.06.2015 22:30