Sık geçen başlıklar

koç üniversitesi'nin yıllık 520.000 tl olması 1

ekşi'de gör
bu memleketin orta-alt sınıfı bazı şeyleri bir türlü anlamıyor. arkadaşım, her ürün sana hitap etmek zorunda değil. yıllık 19000 dolar, türkiye'nin en iyi üniversitelerinden biri için ucuzdura hiç girmeyeceğim. arz-talep var böyle şekillenmiş, tıpkı bodrum'daki 450 tl olan lahmacun gibi. onlarca kez bahsedildi, parası olan üst sınıf çocuğu sadece kendi gibi üst sınıf elitlerle muhattap olsun diye de o parayı veriyor.

20-30k alan beyaz yakalılara hitap etmiyor zaten yani. kaldı ki çocuğun çok zekiyse gitsin burs alsın, parlak öğrenciye harvard'ın kapıları bile açık. daha ne saçma salak tartışılıyor anlamadım.