avrupalılar okudukları kitap bitince sokağa çıkıp mustafa kemal'in askerleriyiz diye bağırıyorlarmış.
bizden çok okudukları için en kemalist
onlar bence.
21.09.2015 · 4. sıra
eylulce
20.09.2015 16:38