yalnız olmadığımı görmek mutluluk verici ama türkiye ortalamasının aşırı derecede üstünde okur yazar barındıran(farklı bir deyiş bu dediğim anladınız) sözlükte bile bu kadar çok okumaktan kopmuş insanı görmek üzücü.
aslında gün içinde çok fazla şey okuyoruz ama kitap okumuyoruz. misal sözlükte 10 sayfa külodunu satan kadın entry'leri falan okuyoruz. sosyal medyada yemek tarifi okuyoruz, liseli bir bebenin isyanını okuyoruz, asla işimize yaramayacak bir sürü kelime okuyoruz... ama kitaplardan koptuk. rgerçekten çok üzülüyorum ve gerçekten okuyamıyorum artık.
15.12.2022 · 25. sıra
yazaroldum
14.12.2022 00:04 ~ 00:09