olacak olanı söyleyeyim, gerçekten söylendiği gibi şu an 7 8k olan bir evin kirası 2k bandına gelirse, o evin sahibi siksen evini kiraya vermez. herkes kıt kanaat ev sahibi olmuyor elinde onlarca ev olan şirketler, müteahhitler vs de var. bunlar organize olur evleri kiraya vermez, ev krizi iyice artar. sonuçta ev bulamayan insanlar ev sahiplerine kardeşim yeter ki evi tutalım üstünü elden veririz derler, kiralar en nihayetinde bugünkü seviyeye çıkar kısa sürede. siz bu ülke insanının paraya olan aşkını çok hafife alıyorsunuz. adam evi boş tutar yine vermez kiraya.
bu işin çaresi tavan fiyat değil, enflasyonu engellemektir. onu da akp yapamaz.
04.06.2022 · 28. sıra
carbonblue
03.06.2022 00:12