Sık geçen başlıklar

kiracıya ev sahibinden yüzde 25 dayağı 2

ekşi'de gör
kiracının suçu ne diyenler falan var ya. lan adam 40 euro’ya kirada kalıyor. antalya’da günlük o paraya kalacak ev bulamazsın, bu adam bütün ay için veriyor onu.

sizin bu gözü kapalı “kiracı haklı” ahlaksızlığınızdaki sınırınız nedir? mesela 1250 değil de 50 liraya kalsa o zaman da mı laga luga yapacaktınız? hak hukuk diyorlar bir de. adamın evine çökmüş lan bildiğin. sen mafyalık yapıp eve çökersen o da mafyalık yapıp kavga eder.
halk hükümeti herhangi bir şeye %25den fazla zam yaptığı zaman güzelce bir dövseydi bunlar yaşanmazdı.
tabi bizim sikimiz garibana kalkar!