Sık geçen başlıklar

kimseyi arayıp hal hatır sormayan insan 2

ekşi'de gör
zaman sizi öyle bir sogutuyor ve herkes o kadar samimiyetsiz geliyor ki, istemeye istemeye bu insana bürünüyorsunuz.
benim bu. yapım böyle. herhangi bir psikolojik tespit kasacak değilim. kimseyle kötü değilim. kimseyle aram da bozuk değil.

boş muhabbete gelemiyorum.

enteresan şekilde beni arayıp sorarlar mesela.

sanırım nedeni görüşülen akraba sayısının minimum sayıda olması ve iş için başka bir şehirde yaşadığın için geçmişinden uzakta olmak.

ömrümde hiç toplu mesaj da yollamadım mesela.

aslında kalabalık ortamları severim. ama istediğim zaman girip , istediğim zaman da o kalabalıktan çıkıp yalnız kalabilmeliyim.