Sık geçen başlıklar

kimsenin aracında klima açmaması 2

ekşi'de gör
biz cocukken bir arkadaş çakmağını kot pantolonunun çakmak cebine koymadan önce büyük bir titizlikle gazı kısardı. bi gün, olm sen bu garip hareketi niye yapıyon? soralım diye mi? dedim.“yok abi insan eğilince falan kendi kendine gazı kaçıyo” dedi.
bu hasta ruhlu çocuğu hatırlattı bana bu başlığa yazanların çoğu.

dün de ayda ort 60.000 kazanan biri abi klima çok yakıyo ya, dedi.

olm bi siktirin gidin ya, vallahi bak.

molliér edit: o çocuğun şimdilerde zengin olup olmadığını merak etmişsiniz. o çocuktan bi sik olmadı, olmaz da.
tutumlu olanla anal kişilik *özelliği gösterenleri ayırmak lazım.
klimanın tüketeceği yakıtı hesaplayan adam iflah olmaz.

abi manyak mısınız, o kadar hesap yapıyorsan, her yere yürüyerek git ya da otostop çek o zaman.