ulan füzeyi koca kamyon taşıyor, kamyon ittirilerek mi gidiyor? motor nasıl çalışır? ateşleme sistemi nedir, benzin yanıyor da itme kuvveti yaratıyor değil mi?
dikkat ederseniz motoru kapattırırlar benzin alırken. yani bir füzeyi kamyon taşıyor sıkıntı yok, 4 metre ötede sigara içince mi patlayacak?
tabi hiç olmaması lazım gerek yok ama adam diktatör ve bonbası var. ben olsam ben de yakardım bir tane, o sigaradan füzenin patlaması limx>sonsuza 1/x tir.
11.07.2017 · 22. sıra
plaza communisti
10.07.2017 12:49