Sık geçen başlıklar

kişinin çocukluğunun şu anki haline diyecekleri 2

ekşi'de gör
- hala en birinci hep biz miyiz? diye sorardı.

başını okşar va kalender bir tonda "bokum gibiyiz çocuk. bokum gibiyiz..." derdim.
gerçi çocuğu da niye üzüyosam. vazgeçtim, köpeğimin fotoğrafını gösterirdim, sevinsin garip.
köpeğimiz var çocuk, köpeğimiz var sonunda!