Sık geçen başlıklar

khk ile atılan evetçi 1

ekşi'de gör
iş kendisine dokunana kadar en büyük evetçi ve reisçi; iş kendisine dokunduktan sonra "adalet mi var ülkede", "bari suçumuzu söyleyin ama nerde sizde o yürek" gibi laflar eden komik bir adam. marjinal mi peki bu tip, hayır tam aksine ülkenin en az %50'si, %70 ila 80'e kadar da yolu var ben söyleyeyim.

belki birkaç gün önceki adalet yürüyüşü ve mitingi için "amına kodumun gılıçtarı" bile demiştir. bi de "adalet bir gün herkese lazım olur" yazmış :)

birkaç gün önce yazdığım şeyi bir kez daha yazmak istiyorum. bu ülke, sokağa hak aramak için çıkanlara ana avrat sövüp, anarşik deyip; kendi mahallesinde en ufak bir memnuniyetsizlikle yol kesen, köyünde baltalarla toplanan insanların ülkesi.