Sık geçen başlıklar

kent lokantasında 40 liraya yiyen akademisyen 2

ekşi'de gör
fakirliği yaşam standartı olarak dayatan hükümeti değil de kent lokantasında yemek yiyen hocayı eleştiren de ağır ahmaktır. siktir git partizanlığını ötede yap ebleh primat.
o yiyemez, şu yiyemez diye kural mı var zeka engelli. 40 liraya yiyebileceğim yemeğe niye 400 lira vereyim başka yerde. meclis lokantalarında yemek yiyenler fakir mi?

bir troll saçmalaması.