"hemen doğrulttum zıpkını, tık, zıpkında şiş yok. allahtan üstümde çakı var hemen çektim çakıyı atladım köpekbalığının üstüne, tak tak tak kafasına. "
kamera olmasaymış adama ziya muamelesi yapılacakmış.
17.08.2017 · 18. sıra
orestia
16.08.2017 17:52