kesinlikle olurdum. mis gibi insanım. muhabbetim çok iyi bir kere, sabahlara kadar sohbet ederdik gülerdik, salak salak hareketler yapardık. birbirimize durmadan bir şeyler anlatırdık, detaylı yorumlar yapardık. içimizden geldiği gibi canımızın istediği yerde özgürce dans edip şarkı söylerdik. komik taklitlerimizle insanları güldürürdük. moralimiz bozukken birbirimizi gazlayıp sen şöyle harikasın böyle süpersin herkes salak bir sen akıllısın gibi abartılı cümlelerle moral verirdik. beraber resim yapar, bağıra bağıra şarkı söyler, üzülünce beraber göz yaşı dökerdik. insanlar ne der diye düşünmeden içimizdeki çocuğun sesini dinlerdik, canımızın istediği gibi davranır bu konuda da birbirimizi uyarıp hevesimizi kırmazdık. masum şeyler konusunda suç ortağı olup birbirimizi deli gibi kollardık. her girdiğimiz ortamda muzip muzip birbirimize sırıtıp herkesten gizli bir sırrımız varmış gibi triplere girerdik. bence mükemmel bir çift olurduk. herkes bize gıptayla bakardı. aaah ah canım kendim. bizi çok seviyorum. iyi ki varız. keşke iki ayrı bedende bizden iki tane olsaydı da bunları yapabilseydik.