Sık geçen başlıklar

kendinle evli olsan kendini neden boşardın 2

ekşi'de gör
nafaka için. sonuçta gelir düzeyi düşük ve biraz da gebeş bir insanım, ama sorumluluk duygum da fazlasıyla yüksek. kendimin geçimini sağlamak için o nafakayı ödemek adına canımı dişime takar daha çok kazanırdım.
narsistim. hatta dibine kada narsist kişilik bozukluğu falan var bende. bide ihtiyarım ;)