dogru mu anladim mesela soyle bir sey mi?
fenerbahce sabri'ye teklif yapiyor gel bizde oyna diye, sabri de bu ne curret diyip galatasaray'dan mi istifa ediyor?
edit: mesajlar icin sagolun, reyiz kaptanligi birakiyormus, sag bekten yardirmaya devam..
27.08.2015 · 7. sıra
yazdiklarimin hepsi hayal urunudur
26.08.2015 17:13 ~ 23:49