Sık geçen başlıklar

kenan tanrıkulu'nun görevinden istifa etmesi 1

ekşi'de gör
dogru mu anladim mesela soyle bir sey mi?

fenerbahce sabri'ye teklif yapiyor gel bizde oyna diye, sabri de bu ne curret diyip galatasaray'dan mi istifa ediyor?

edit: mesajlar icin sagolun, reyiz kaptanligi birakiyormus, sag bekten yardirmaya devam..