Sık geçen başlıklar

kemal kılıçdaroğlu'nun yabancı seçmen açıklaması 1

ekşi'de gör
biz 1 oy bile önemli derken ana muhalefet partisi başkanı 400-500 bin yok rahat olun diyor. arkadaşlar arasında yapılmış espri veya ironi değil dikkatinizi çekerim.