istanbul ve ankarayı kazandı ama dediğiniz kılıçdarın o seçimlerdeki en büyük başarısı hiç ortada görünmemesi ve tamamen geri planda kalmasıydı belediye başkanlığı seçiminde imamoğlu ve yavaş direkt erdoğana karşı kazandılar ama olsun kılıçdar belki 21. kez denemesinde başarılı olur bir şans daha verelim.
Sık geçen başlıklar
kemal kılıçdaroğlu'nun cumhurbaşkanı adayı olması 6
ekşi'de görşaka maka kazansa, başkanlık sisteminin gücünü hüküm dağına atacak tek kişidir. daha sonra bu ucube sistemden kurtulup çok sesli döneme geri dönebileceğiz. yaptım olduculuk bitmelidir.
hee hala bu adama oy vermemciler varsa eğer reisle bi 5 yıl daha yaşamaktan memnunlardır demek oluyor onlara diyecek bişey yok artık
hee hala bu adama oy vermemciler varsa eğer reisle bi 5 yıl daha yaşamaktan memnunlardır demek oluyor onlara diyecek bişey yok artık
bu toprakların insanı olarak tabutumuza çakılan son çividir.
chp'nin son yıllarda akp'ye karşı 2'si istanbul'da olmak üzere 3 zaferi var. o da ibb ve abb seçimlerinde.
ikisinde de kemal kılıçdaroğlu geri plândaydı. bakın. isterse melek gibi bir adam olsun. bu şahsın bu topraklarda bir karşılığı, bir seçim kazanma olasılığı yok. yine bunu yaşayacağız.
bunu kim gaza getiriyorsa çok büyük bir şerefsizlik yapıyor bize.
chp'nin son yıllarda akp'ye karşı 2'si istanbul'da olmak üzere 3 zaferi var. o da ibb ve abb seçimlerinde.
ikisinde de kemal kılıçdaroğlu geri plândaydı. bakın. isterse melek gibi bir adam olsun. bu şahsın bu topraklarda bir karşılığı, bir seçim kazanma olasılığı yok. yine bunu yaşayacağız.
bunu kim gaza getiriyorsa çok büyük bir şerefsizlik yapıyor bize.
(bkz: olmamış olaylar hakkında olmuş gibi başlık açmak)
edit: doğrusunu hatırlattığı için ohrilliye teşekkürler.
edit: doğrusunu hatırlattığı için ohrilliye teşekkürler.
şu an kılıçdaroğlu tavırlarıyla demeçleriyle bile isteye kendi cb adaylığını işaret ediyor. en basitinden eskiden 1. çoğul şahısla konuşurdu ama geçen gün yayınladığı videoda "elinizden alınan tüm hakları size iade edeceğim" diyor. bunun haricinde imamoğlu geçtiğimiz hafta çalar saat programına katılmıştı ve ona cb adaylığı sorulunca genel başkanımız da çok değerli biridir vs. şeyler dedi veya journos 140 da kılıçdaroğlu'nu pr'ını yapan bir video paylaştı. kısaca kılıçdaroğlu cb adayı olacağına dair bir profil çiziyor gerçekten ama olacak mı sanmam. bence bu stratejinin iki temel amacı var biri yavaş ve imamoğlu üzerindeki baskıyı almak için paratoner görevi görmek, diğeri ise akp'nin sazan edasıyla "aaa kılışdar adaymış fikrini değiştirmeden hadi seçim yapalım" demesi. ne diyelim umarım sazan oltaya gelir.
akp ve çevresinin ülkede o kadar sorun varken ısrarla ısıtıp ısıtıp önümüze sundukları iddiaları.
seçim şimdi değilse siz neden bu işin üstünde duruyorsunuz havuz medyası..
seçim şimdi değilse siz neden bu işin üstünde duruyorsunuz havuz medyası..