Sık geçen başlıklar

kelle paça çorbası içip kokoreç yiyen kız 3

ekşi'de gör
kelle paça çorbası içip kokoreç yiyen erkekle aynıdır, ağzının tadını biliyordur.

“ bir insan kendine neden bu kötülüğü yapar”demiş bir yazar yukarıdaki entrysinde.

ayol kötülük bunun neresinde, temiz bir yerden alıyorsanız ya da kendiniz yapabiliyorsanız bu yiyeceklerin faydası var.

kolajen deposu bir kere, o içtiğiniz yapay ve milyon katkı maddeli kolajen kürlerine on basar, soğuk algınlığı gibi kış hastalıklarında vücudu toplamaya destek olur; sarımsak,limon ve sirke kombosuyla sokakta çıplak koşacak kıvama gelirsiniz*

kokoreç için depresyona iyi geliyor diye haberler dolaşıyordu, halk efsanesi midir, değil midir bilmiyorum. ama yiyenlere de kötülük yapıyorlar kendilerine diyecek bir özelliği yoktur.
aşırı yağlı,aşırı baharatlı,kocaman ekmek içindekiler hariç.

kokusu insanları tiksindiriyor olabilir fakat ben bayılıyorum, entry girerken ağzım sulandı resmen, bir an önce akşam olsun da gidip yiyeyim.
ağzının tadına tükürdüğümün adamlarına dert olmuş kızdır. şırdan da yiyordur o terbiyesiz bi de.

yiyeceği cinsiyetleştiren öküzlere selam olsun.