Sık geçen başlıklar

keko müzikten gına gelmesi 2

ekşi'de gör
böyle müzikleri radyo, stotify vs. hiçbir yerde dinlemiyorum fakat twitter'da yapılan spor ile ilgili videolarda (mesela arda güler editi) arka planda iğrenç iğrenç bu müziklerden var.

adam sebastian vettel videosuna keko müziği koymuş amk nereden aradın buldun da bağdaştırdın.
abi artık ne radyo açabiliyoruz ne de spotify'de karışık liste dinleyebiliyoruz. her yeri esir almış bunlar.

böyle gırtlaktan bağıra bağıra arabesk rap söylemeler, almanca bir şeyler mırıldanmalar, vs vs... bir de düetlerine mustafa ceceli'yi katıyorlar. allah affetsin 2x oluyor...

bıktık abi resmen ülkenin üzerine karabulut gibi çöktü bu arabeskçiler.