34 yıldır farklı onlarca kedi beslemiş ve zamanında 2 yıl 40bin üyeli bir kedi grubu (facebook) kurucusu olarak tam katılmadığım ama var bu elemanlarda bi ipnelik dediğim durum.
bi zekaları var evet, ama bencil, maymun iştahlı ve hafif denyo olduklarını da kabul etmek lazım.
he, kendilerini sevdiriyorlar mı? hem de nasıl.
16.02.2019 · 9. sıra
0game
15.02.2019 09:07