yolda karşılaşıp selam verdiğim kediler miyavladığında ben de onlara miyavlıyorum ve bir süre bu şekilde sohbet ediyoruz. kim bilir neler diyorum bilmiyorum ama demek ki derdimi anlatacak kadar miyavca konuşabiliyorum. yoksa kediler de sürdürmezdi sohbeti.
Sık geçen başlıklar
kedilere selam vermek 6
ekşi'de görgörsel
gene geliyo manyak
gene geliyo manyak
bir arkadaşım, kedilerin birine bakıp gözlerini saniyelik kısma hareketi için, onların selami gibidir diye bir sey dediydi...
bana öyle yaparsa eger bir kedi, ben de aleyküm selam babında kendilerine gözlerimi kisarak selamlarına karşılık veriyorum.
ve acayip cok seviyorum kendilerini...
bana öyle yaparsa eger bir kedi, ben de aleyküm selam babında kendilerine gözlerimi kisarak selamlarına karşılık veriyorum.
ve acayip cok seviyorum kendilerini...
selam vermenin dışında bizzat kendileriyle konuşuyorum. genelde mamalar hakkında ve belediye üzerine oluyor.
daha önceden tanıştığım bir kediyse naber yakışıklı, naber güzel kız veyahut naber len deli şeklinde her gün yapığım, keyfin nasıl gibi sorularla da devam edebildiğim olaydır.
tabi karşılaştığım, apartmanımızın offical kedisi mecnun ise daha uzun sohbetler ediyoruz zira mecnun'un da çenesi bir hayli düşüktür. 10 metre ilerden görünce daha başlıyor anlatmaya*.
yalnız köpeklerle de selamlaşın onlarda tüm gün çok sıkılıyorlar.
tabi karşılaştığım, apartmanımızın offical kedisi mecnun ise daha uzun sohbetler ediyoruz zira mecnun'un da çenesi bir hayli düşüktür. 10 metre ilerden görünce daha başlıyor anlatmaya*.
yalnız köpeklerle de selamlaşın onlarda tüm gün çok sıkılıyorlar.
gördüğüm bütün kedilere merhaba diyorum.
insanlarda da bunun alışkanlık haline geldiğini gördükçe seviniyorum.
insanlarda da bunun alışkanlık haline geldiğini gördükçe seviniyorum.