insan yavrusunu bilmem ama birçok insandan sevimli olduğu kesin.
bugün trafikte küçük bir kedi yavrusunun yolun ortasında yemek yediğini son anda fark ettim. direksiyonu kırdım ve karşıdan gelen arabanın da yavaşlaması için kediciği gösterip uyardım. üzerime gelmeye devam eden şahıs ise camını açarak bağırmaya başladı. kendini savunduğu nokta onun durmasının gerekmediği, benim de kediyi ezmem gerektiği yönünde. kedi yerine ona mı çarpsaymışım. zaten hızlarımız en fazla 30 km. ara sokaktayız. hem yavru kediyi hem de beni görüyor ve yavaşlamak yerine yavru kediyi ezmemi bekliyor.
senden de senin o lüks arabandan da değerli o yavru kedi. çünkü masum. o kediye zarar vermektense, hiç istemesem de seninle tartışırım sorun değil. böyle insanları gördükçe insanlıktan soğuyorum. azalarak bitmeniz dileğiyle.
25.07.2018 · 16. sıra
tukenmezkarakalem
24.07.2018 10:04 ~ 10:51