sonuna kadar saygı duyduğum söylem.
zamanında einstein şöyle demişti:
"izafiyet teorisinin doğruluğu kanıtlanırsa, benim bir alman olduğumu söyleyecekler, teorimin yanlış olduğu ispatlanırsa benim bir yahudi olduğumu iddia edecekler..."(1922)
aradan neredeyse 100 yıl geçmiş ama alman faşizmi hiç değişmemiş.
25.07.2018 · 10. sıra
hopdedikabi
24.07.2018 05:21