oğlum bu da mı kötü?
hem yakıştığını düşünüyorum hem de pratik.
gömleği ütülemeden de giyebiliyoruz böylece. ne terliyoruz ne üşüyoruz.
allah allah!
bir insan gömleğin üzerine kazak giyen kişiye niye sinirlenir lan*
18.12.2020 · 36. sıra
passenger28
17.12.2020 18:07