ulan hep de aynı terane... yolda 15 dakikalık mesafeyi araba yoğunluğundan dolayı 1,5 saatte gitmiş de, her taraf araba kaynıyormuş da, kriz nerdeymiş de bilmem ne de...
o araba yoğunluğu ve sıkışması, plansız ucube şehir tasarımsızlığından kaynaklı olabilir mi? bildiğim kadarıyla türkiye, kişi başına ortalama en az araç düşen ülkelerin arasında geliyor. yani araç fazlalığı yok, düzensizlik ve plansızlıktan kaynaklı keşmekeş hali var. ayrıca piyasada yeni araç yok, bugün servis için gittiğim hyundai yetkili bayiinde satış danışmanı kadın acayip bir dönemden geçtiklerini ve hem kendilerinin, hem de müşterilerin araç bulma ve alma-satma konusunda ciddi sıkıntı yaşadıklarını anlattı. piyasada görünen araçların ekseriyeti en yakın 2-3 yaşında, yeni çıkan modellerden hiç yok. bu ucuz politik söylemleri gurbetçiler artık bıraksın, otomobil üretiminin kalbi olan almanya'dan gelip de türkiye şöyle süper, böyle zengin demek baya komik oluyor.
hele benzin fiyatlarından bahsedip, almanya'da litresi 19-20 lira demek tam şark kafası... almanya'da maaşı da çöp haline gelmiş türk lirası ile alıyorsun demi ondan böyle bi hesap yapabiliyorsun? desene "bizim birim olarak 1,5-2 verdiğimiz şeye siz 8-9 vermeye başladınız" diye, diyemezsin demi?
işte sefasını süren böyle insanlar bir de oy kullanıp hayatımızın istikbali hakkında tasarrufta bulunuyor... en fenası bu. yoksa yukarıda saydığım zırvalıklar için "he tamam öyleymiş" der geçersin ama, diyemiyorsun. bu kitlenin partizanlığını durduramıyorsun. yazık ki ne yazık.
20.10.2021 · 37. sıra
tirendaz 17
19.10.2021 00:01