Sık geçen başlıklar

kaybedeceğini bile bile açık sözlü olan insan 2

ekşi'de gör
kazanmış olduğu bir kişiliği vardır her şeyden önce . ne mutlu ona. hayat paravan arkasında yahut maskelerle yaşanmaya değmeyecek bir şey . varlığını gösteremiyorsan , varlığınla var olamıyorsan var olmanın anlamı ne , amacı ne ?
iyi bir huy mudur yoksa kötü mü bilemediğim şey. açık sözlü olduğumdan dolayı hep kaybettim. kazandıklarım, kaybettiklerimin yanında bir kum tanesi kadar bile değildir; ancak insanların yalanlarını, iki yüzlülüklerini ve karaktersizliklerini yüzüne vurmadan duramıyorum. bunu yapmadığım zaman kendime ihanet etmiş gibi hissediyorum.