Sık geçen başlıklar

karakomik filmler 2'nin 440 bin izlenmesi 1

ekşi'de gör
"cem yılmaz'ın kar-zarar hesabı yaparak film çektiğini zannetmiyorum"

doğru cem yılmaz filmleri kar için çekmez. sevenleri kavuşturmak için film yapar. o yüzden 400 tane ayrı programa konuk oldu. cinemaximumla falan izleyiciler için kavga etti, kar için film çekseydi bunu yapar mıydı hiç? cem yılmaz bir sinema şövalyesidir. akıllı olun.

kafanizda çok ideallestirmeyin hiçbir kişi ya da olguyu. herkes cebine bakar, kalan şeyler talidir.

not: filmler bence başarılı.