Sık geçen başlıklar

karaköy sahilinin talan edilmesi 1

ekşi'de gör
şu anki duruma göre helal olsun dedirtmiştir. ulan nerede insanların oturacağı bir yer var hoop çay bahçesi adı altında, pislik heriflerin sanki bedava veriyormuşçasına trip attığı saçma sapan yerler kuruluyor. bırakın insanlar kendi alıp gelsin çayını, ulan her şey mi para olur ülkede. çay bahçeleri, meyhaneler, balıkçılar da bir zahmet siktirsin gitsin deniz kıyısında en güzel yerlerin sefasını biraz da insanlar sürsün.

galataport avm'yi bilmem ben, eğer yapılırsa ya da yapılacak olursa elbette ki köstek olmak isterim ama şu anki hâliyle, eski hâlinden daha iyi.