çağımızda yaşasa mutlaka beşiktaş'ımızda kaleci olurdu.
Sık geçen başlıklar
karadan gemi yürütüldüğünü görmeyen bizanslı gözcü 2
ekşi'de gör
gözüne eşekler sıçmış bir gözcü. bakın doğrudur değildir bilemem, doğru olabileceğini varsayarak konuşuyorum: şimdi az değil 70 tane kocaman gemiyi alıyorsun önce tophane'den tepebaşı'na yürütüyorsun, oradan da kasımpaşa sahilinden denize indiriyorsun. bakın 70 gemi, yüzlerce asker, at, eşek, katır, deva. gece vakti yakılan meşalelerden falan hiç bahsetmiyorum bile. peki be amınakoydumun soykası seni, sen nasıl gözcüsün lan, sen nasıl göremiyorsun koca koca gemileri anlamıyorum ben. koca bizans ordusu seni oraya bostan korkuluğu diye mi diktiler olm neyin peşindesin lan sen. olm adamlar kayık sandal falan yürütmüyor ya gemi yürütüyor gemi, baya koca koca tahtalardan yapılmış eşek kadar gemi yürütüyor. sen ne yapıyorsun? kulede oturmuş çorba içiyosun belki de. ya da ne bileyim çay belki de. fatih de karadan yürütsün gemileri. fatih kim ki. ondan sonra vay efendim koca ülkeyi niye kaybettik biz. e böyle gözcüyle kaybedersin tabii, normal. götü kaybetmediğine dua et. mal amk ya. evet.