Sık geçen başlıklar

kara delikten sinyal alınması 2

ekşi'de gör
konu ile ilgili yazmayacağım lütfen kusuruma bakmayın. ama bir sorum olacak? böyle sansasyonel başlıklara entry girerken niye herkes stand up'ına gülünmeyen adam gibi espri yapmak zorunda hissediyor, vallahi en çok bunu merak ediyorum. etrafınızda size gaz veren eheheh hacı çok komik adamsın sen diyen birileri mi var olm, bu nası bi sefalet lan?
resme baktım evet kesinlikle çin wuhan üniveristesi kara delikten radyo sinyali almış. daha iyi bir kaynak olamazdı.