Sık geçen başlıklar

kara deliklerin yuttuğu ışığa ne oluyor 1

ekşi'de gör
kara deliğin içi ışıl ışıl olsa bile biz göremeyiz, zira bizim görebilmemiz için ışığın oradan çıkarak bize ulaşması lazım. zira göze ışın gelmezse göremezsin. bunun dışında ışığın yoğunlaşarak maddeye dönüşme ihtimali de mümkün. e=m.c^2 formülüne göre bir enerji olan ışığın yoğunlaşarak maddeye dönüşmesi "teoride" mümkün görünüyor. ancak gözlemleme imkanımız olmadığı için sadece teoride cevap vermem mümkün bunlara.