(bkz: #153379983)
bugün bu entry debe'ye girmiş.
karşılıksız iyilik görmenin mutlulugundan bahsediyor bu entry. yani başlığın teması olan karşılıksız iyilik yapmaktan değil.
zaten bunu yapan yani karsiliksiz iyilik yaptım, şöyle iyi hissettim, diye anlatandan da rahatsız oluruz.
ama insanın bir baskasiyla bağ kurması, bir başkasına bir şey vermesi, özellikle de ihtiyaç duyduğu bir şeyi vermesi ya da kendine de lazım olan şeyi paylaşması yüksek bir erdemdir. tek erdemdir belki de.
bu yüzden de ucuzlasmadan ve rahatsız edici olmadan anlatması zordur.
12.06.2023 · 35. sıra
frombillericay
11.06.2023 12:02