hemen yarın sabah tüm ekip arkadaşlarıyla birlikte memuriyetten atılması ve yaptıklarından dolayı tutuklanması gereken polistir. muhtemelen bu polis görünümlü düşük iq'lu şahıs her türlü suçu işliyordur. derhal gereğini yapın.
Sık geçen başlıklar
karısının tartıştığı kadını gözaltına alan polis 2
ekşi'de görizlerken aşırı sinirlendiğim olaydır.
olay niğde'de yaşanmıştır.
10 yaşındaki kızıyla hastaneye giden büşra durak isimli kadın otobüste telefonla konuşurken yolculardan biri ''yavaş konuş seni dinlemek zorunda mıyız'' gibi cümleler kuruyor. tartışıyorlar ufaktan. kadın, sen benim kim olduğumu biliyor musun polis karısıyım ben gibi cümleler kuruyor.
ardından polis kocasını arıyor.
polis kocası ekiple gelip otobüsü durdurup 10 yaşındaki çocuğunun yanında gözaltına almak istiyor zorla.
kadının imdadına gelen kocasınıda ters kelepçeyle gözaltına alıyorlar.
olaydaki polisler resmen ''hemen'' geliyorlar.
bunun adı görevi kötü kullanmaktır!!!!
benim kadar polisi askeri savunan yoktur ayrıca... bu konuda mesaj atmayın sakın.
bu resmen güç göstermek! devletin kendisine tanıdığı haklar ile üstünlük kurmak!!
link ekleyeceğim.
sanırım dava açılmış, umarım o olaya katılan tüm polisler kutsal polislik görevinden atılır ve ceza yerler.
edit: bu olayın peşindeyiz. oraya baskına giden diğer polislerde suçludur. baş tacı ettiğimiz polislik bu değil! olayı yaşayan kişiler sonuna kadar haklarını arasın lütfen.
https://twitter.com/…eee/status/1597997433493278721 link geldi buyrun.
olay niğde'de yaşanmıştır.
10 yaşındaki kızıyla hastaneye giden büşra durak isimli kadın otobüste telefonla konuşurken yolculardan biri ''yavaş konuş seni dinlemek zorunda mıyız'' gibi cümleler kuruyor. tartışıyorlar ufaktan. kadın, sen benim kim olduğumu biliyor musun polis karısıyım ben gibi cümleler kuruyor.
ardından polis kocasını arıyor.
polis kocası ekiple gelip otobüsü durdurup 10 yaşındaki çocuğunun yanında gözaltına almak istiyor zorla.
kadının imdadına gelen kocasınıda ters kelepçeyle gözaltına alıyorlar.
olaydaki polisler resmen ''hemen'' geliyorlar.
bunun adı görevi kötü kullanmaktır!!!!
benim kadar polisi askeri savunan yoktur ayrıca... bu konuda mesaj atmayın sakın.
bu resmen güç göstermek! devletin kendisine tanıdığı haklar ile üstünlük kurmak!!
link ekleyeceğim.
sanırım dava açılmış, umarım o olaya katılan tüm polisler kutsal polislik görevinden atılır ve ceza yerler.
edit: bu olayın peşindeyiz. oraya baskına giden diğer polislerde suçludur. baş tacı ettiğimiz polislik bu değil! olayı yaşayan kişiler sonuna kadar haklarını arasın lütfen.
https://twitter.com/…eee/status/1597997433493278721 link geldi buyrun.