bu tarz insanların dramı karısından ayrılınca başlar.
utanmadan yeniden iletişim kurmaya çalışırlar, cidden ilişkinizde tek sorun biz miyiz?
edit:"evet sizsiniz" yazanlar var şaka mısınız?
zihniyet oldukça kirli.. siz de o zaman hiç bi erkek arkadaşınızla görüşmeyin.
05.12.2021 · 26. sıra
janmara
04.12.2021 00:41 ~ 19:58