Sık geçen başlıklar

karısı istemiyor diye irtibatı kesen dost 1

ekşi'de gör
bu tarz insanların dramı karısından ayrılınca başlar.
utanmadan yeniden iletişim kurmaya çalışırlar, cidden ilişkinizde tek sorun biz miyiz?

edit:"evet sizsiniz" yazanlar var şaka mısınız?
zihniyet oldukça kirli.. siz de o zaman hiç bi erkek arkadaşınızla görüşmeyin.