Sık geçen başlıklar

kar yağarken online sipariş veren vicdansızlar 1

ekşi'de gör
o sipariş verilmezse o dükkan para kazanamaz o dükkan para kazanamazsa o kurye maaş alamaz o kurye maaş alamazsa evine ekmek götüremez.

bizim burada bir kaç pideci ve lokanta kuryelerine ufak tefek eski de olsa araba tahsis etti adamlar hem üşümüyor hem ıslanmıyor . sipariş verenlere çemkirdiğiniz kadar iş verene çemkirin. gerçi bu ülkede her zaman sermaye sahibi savunulur orada da siz haklısınız .