o sipariş verilmezse o dükkan para kazanamaz o dükkan para kazanamazsa o kurye maaş alamaz o kurye maaş alamazsa evine ekmek götüremez.
bizim burada bir kaç pideci ve lokanta kuryelerine ufak tefek eski de olsa araba tahsis etti adamlar hem üşümüyor hem ıslanmıyor . sipariş verenlere çemkirdiğiniz kadar iş verene çemkirin. gerçi bu ülkede her zaman sermaye sahibi savunulur orada da siz haklısınız .
19.01.2021 · 28. sıra
bimin aystisi
18.01.2021 18:06